POLITICA DE RETUR

SC N22 Bride SRL va oferi o rambursare sau un schimb integral dacă primiți un produs defect sau sunteți nemulțumiti de un element primit în următoarele condiții:

1)Dacă vreun element din comanda dumneavoastră se dovedește a fi defect, vă rugăm să returnați articolele la SC N22 Bride SRL cu o copie a notei de livrare, sunați echipa de experți pentru clienții SC N22 Bride SRL pentru a obține un număr de returnări și, de asemenea, indicați dacă doriți doriți să primiți o rambursare sau un schimb.

Promisiunea noastră de a înlocui elementul sau de a restitui banii nu se aplică defectelor sau daunelor cauzate de accident, neglijență sau utilizare incorectă.

2)Dacă vă răzgândiți, puteți returna orice produs către SC N22 Bride SRL, nedeschis și în stare perfectă, în termen de 30 de zile de la primirea livrării.

Pentru comenzile online, o rambursare poate fi solicitată în termen de 30 de zile.

O schimbare poate fi solicitată doar în cazul achizițiilor efectuate în showroom-urile noastre în termen de 15 zile de la cumpărare.

Contactați echipa de relatii cu clientii SC N22 Bride SRL pentru a obține un număr de returnări, includeți motivul pentru care produsul a fost returnat și indicați dacă doriți să primiți o rambursare (exclusiv taxa inițială de livrare) sau un schimb.

3)Cu excepția mărfurilor defecte sau necorespunzătoare, în cazul în care drepturile dvs. legale nu sunt afectate, mărfurile personalizate efectuate conform specificațiilor clientului nu pot fi returnate.

Pentru mai multe detalii privind returnarea achiziției către un magazin SC N22 Bride SRL, trimiteți-ne un e-mail la nicoleta.negura22@yahoo.com.

În toate cazurile, trebuie să obțineți un număr de returnări prin contactarea echipei de experți pentru clienți SC N22 Bride SRL. Acest lucru ne va asigura că putem urmări in detaliu procesul de returnare.

ANULAREA COMENZII

Pentru a anula o comandă, trimiteți-ne un e-mail la nicoleta.negura22@yahoo.com în termen de 48 de ore, iar echipa noastră va anula și va restitui metoda originală de plată pentru dumneavoastra. Rețineți că nu putem anula comenzi care includ produse personalizate sau modificate, deoarece acestea sunt deja procesate. În cazul în care nu putem livra comanda în termenele standard de livrare, aveți dreptul să anulați comanda fără penalități. În cazul în care anulați comanda, vă vom restitui prețul pe care l-ați plătit pentru bunuri. Acesta nu va include taxa de livrare dacă ați anulat comanda după expedierea produselor, indiferent daca ati optat pentru livrarea expres. Aveți datoria de a lua la cunostinta si de a avea grija rezonabilă a bunurilor, ceea ce înseamnă că bunurile trebuie să fie neutilizate.